Lidorienii şi senopictii sunt în conflict pentru ronul fermecat, fiind arbitraţi de orintieni, aleşi de părţile beligerante drept judecători. Orintia a propus: „Ronul fermecat va fi ascuns printre alţi roni cu acelaşi aspect, dar toţi realizaţi dintr-un material mai greu decât originalul, având masa, standard, diferită de cea a ronului femecat. Pentru a-l descoperi, vă gandiţi că aveţi la dispoziţie o balanţă şi toţi cei roni. Lidorienii, apoi senopictii vor spune un singur număr, reprezentând numărul maxim de cântăriri admis pentru descoperirea ronului fermecat. Dacă nici una dintre părţi nu spune numărul corect, atunci ronul fermecat va rămâne în Orintia. Dacă ambele părţi spun numărul corect, ronul va rămâne tot la orintieni.”.
Cerință
Sarcina voastră este să indicaţi ţara care câştigă ronul fermecat: Lidoria - , Senopictia – , Orintia – .
Date de intrare
Fisierul ron.in
are pe prima linie numărul , iar pe linia a doua două numere , respectiv separate printr-un spaţiu. reprezintă răspunsul lidorienilor, iar răspunsul senopictilor.
Date de ieșire
Fisierul ron.out
contine una din literele şi .
Restricții și precizări
- ;
- sunt numere naturale cel mult egale cu
- ronul fermecat este un cuboid gravat cu semnele fixe ale puterii
- numărul maxim de cântăriri admis nu se obţine cântărind un ron de mai multe ori şi nici cântărind de cât mai multe ori ronii; cântărirea presupune să existe, pe fiecare braţ al balanţei, un număr egal de roni (, , etc.)
Exemplul 1
ron.in
7
1 3
ron.out
O
Explicație
Maximul admis este , deci ronul fermecat rămâne în Orintia
Exemplul 2
ron.in
4
2 2
ron.out
O
Explicație
Maximul admis este , dar fiind egalitate, ronul rămâne în Orintia