ron

Time limit: 1s Memory limit: 64MB Input: ron.in Output: ron.out

Lidorienii şi senopictii sunt în conflict pentru ronul fermecat, fiind arbitraţi de orintieni, aleşi de părţile beligerante drept judecători. Orintia a propus: „Ronul fermecat va fi ascuns printre alţi kk roni cu acelaşi aspect, dar toţi realizaţi dintr-un material mai greu decât originalul, având masa, standard, diferită de cea a ronului femecat. Pentru a-l descoperi, vă gandiţi că aveţi la dispoziţie o balanţă şi toţi cei k+1k+1 roni. Lidorienii, apoi senopictii vor spune un singur număr, reprezentând numărul maxim de cântăriri admis pentru descoperirea ronului fermecat. Dacă nici una dintre părţi nu spune numărul corect, atunci ronul fermecat va rămâne în Orintia. Dacă ambele părţi spun numărul corect, ronul va rămâne tot la orintieni.”.

Cerință

Sarcina voastră este să indicaţi ţara care câştigă ronul fermecat: Lidoria - LL, Senopictia – SS, Orintia – OO.

Date de intrare

Fisierul ron.in are pe prima linie numărul kk, iar pe linia a doua două numere RLRL, respectiv RSRS separate printr-un spaţiu. RLRL reprezintă răspunsul lidorienilor, iar RSRS răspunsul senopictilor.

Date de ieșire

Fisierul ron.out contine una din literele L,SL, S şi OO.

Restricții și precizări

  • 1<k<10 0001 < k < 10 \ 000;
  • RL,RSRL, RS sunt numere naturale cel mult egale cu kk
  • ronul fermecat este un cuboid gravat cu semnele fixe ale puterii
  • numărul maxim de cântăriri admis nu se obţine cântărind un ron de mai multe ori şi nici cântărind de cât mai multe ori ronii; cântărirea presupune să existe, pe fiecare braţ al balanţei, un număr egal de roni (111 - 1, 222 - 2, etc.)

Exemplul 1

ron.in

7
1 3

ron.out

O

Explicație

Maximul admis este 22, deci ronul fermecat rămâne în Orintia

Exemplul 2

ron.in

4
2 2

ron.out

O

Explicație

Maximul admis este 22, dar fiind egalitate, ronul rămâne în Orintia

Log in or sign up to be able to send submissions!