Time limit: 0.3s
Memory limit: 128MB
Input: pietre.in
Output: pietre.out
Doi frați, Ana și Bogdan, au găsit în podul bunicilor o cutie cu pietre strălucitoare.
Într-una din zile, hotărăsc să-și testeze istețimea cu următorul joc:
- În mijlocul mesei stă un teanc cu pietre.
- Jucătorii iau alternativ pietre din teanc; începe unul dintre ei (Ana sau Bogdan).
- Fiecare ia de pe masă un număr de pietre egal cu o putere a lui , dar nu mai mult decât sunt disponibile.
- Cine nu poate muta (nu mai rămâne nicio piatră când îi vine rândul) pierde.
- Fiecare copil joacă cât de bine poate.
Cerință
Știind câte jocuri joacă cei doi, dacă Ana sau Bogdan începe jocul și numărul de pietre din fiecare joc, determinați cine va câștiga fiecare joc.
Date de intrare
Fișierul de intrare pietre.in
conține:
- pe prima linie un număr natural , numărul de jocuri;
- pe următoarele linii, un caracter, care poate fi sau , și un număr natural , cu semnificația din enunț.
Date de ieșire
Afișează în pietre.out
, pentru fiecare joc, cine câștigă jocul, dacă Ana este câștigătoarea, respectiv dacă Bogdan este câștgătorul.
Restricții și precizări
- ;
- ;
# | Punctaj | Restricții |
---|---|---|
1 | 10 | |
2 | 20 | |
3 | 70 | Fără restricții suplimentare |
Exemplu
pietre.in
3
A 12
A 16
A 26
pietre.out
B
A
A
Explicație
Pentru testul , se poate demonstra că Ana pierde în orice caz. Asemena pentru testul , pentru Bogdan.
Pentru testul , ea ia pietre de la început și Bogdan pierde.