Time limit: 0.6s
Memory limit: 6MB
Input:
Output:
Ezluci îți spune următoarele:
Atenție! Această problemă este una "de memorie". Nu o vei putea rezolva de 100 de puncte declarând o nouă matrice. Dacă nu îți place, dă-i skip!
Cerință
Se dă o matrice pătratică de linii și coloane ca parametru în funcția solve().
Implementați funcția solve() care va roti această matrice la în sens trigonometric.
Antetul funcției solve() este următorul:
void solve(int n, int a[1001][1001]);
Restricții și precizări
- Sursa trimisă va conține definiția funcției
solve()și, eventual, includeri de librării sau de namespace-uri. Atenție, inițial nu este nicio librărie inclusă și niciun namespace declarat. - Matricea este indexată de la 1, adică elementul din colțul stânga-sus se află pe linia și coloana .
- Nu trebuie să scrieți funcția
main(), nu trebuie să afișați nimic, trebuie doar să modificați matricea în memorie. - Un exemplu de sursă care se compilează corect este următoarea:
#include <bits/stdc++.h>
using namespace std;
void solve(int n, int a[1001][1001]) {
a[1][1] = 6699;
a[2][2] = 123456;
}
| # | Punctaj | Restricții |
|---|---|---|
| 1 | 40 | |
| 2 | 60 |
Exemplu
Pentru și , funcția solve(n, a) va modifica matricea în .