Cerință
Gigel, vrăjitorul rezident din Peppers, a descoperit un număr natural magic .
Nemulțumit de valoarea acestui număr, Gigel a inventat o vrajă cu care poate modifica numărul magic. Această vrajă procedează în felul următor:
- Vraja va găsi cifra minimă din , pe care o va nota cu .
- Vraja va găsi cifra maximă din , pe care o va nota cu .
- Vraja va scădea din produsul dintre și .
De exemplu, dacă , atunci și , iar va avea valoarea nouă de .
Gigel ar dori să aplice vrăji succesive pe numărul magic, însă nu este sigur dacă valoarea finală a lui va fi satisfăcătoare. Din acest motiv, el vă roagă să îl ajutați, aflând valoarea finală numărului magic în urma a vrăji succesive.
Date de intrare
Pe prima linie a fișierului nkspells.in se vor afla două numere naturale () — valoarea inițială a numărului magic, și () — numărul de vrăji pe care Gigel dorește să le efectueze.
Date de ieșire
În fișierul nkspells.out, afișați un număr natural, valoarea lui în urma celor vrăji efectuate de Gigel.
Restricții și precizări
| # | Punctaj | Restricții |
|---|---|---|
| 1 | 10 | |
| 2 | 30 | |
| 3 | 35 | |
| 4 | 25 | Fără restricții suplimentare |
Exemplul 1
nkspells.in
291 4
nkspells.out
244
Explicație
În primul exemplu, valorile lui vor fi, în ordine: .
Exemplul 2
nkspells.in
75 2
nkspells.out
40
Explicație
În al doilea exemplu, valorile lui vor fi, în ordine: .