Se dau puncte în spațiul 3D prin coordonatele lor. Dorim să amplasăm două cuburi cu laturile paralele cu axele de coordonate, astfel încât fiecare punct să se afle pe una dintre fețele sau în interiorul a cel puțin unuia dintre cuburi. În plus, latura cubului de latură maximă dintre cele două trebuie să fie minimă.
Cerință
Scrieți un program care să determine latura cubului de latură maximă pentru două cuburi care realizează acoperirea mulțimii de puncte în condițiile de mai sus.
Date de intrare
Pe prima linie a fișierului cuburi.in
se află 10 numere naturale , , , , , , , , , . Coordonatele celor puncte se generează după următoarele reguli:
- mod , pentru
- mod , pentru
- mod , pentru
Al -lea punct are coordonatele .
Date de ieșire
Fișierul de ieșire cuburi.out
va conține un singur număr natural reprezentând latura cubului de latură maximă.
Restricții și precizări
- Un punct aflat pe o față a cubului (inclusiv pe o muchie sau într-un colț al cubului) se consideră în interiorul cubului
- Pentru un număr de teste în valoare de de puncte și
- Pentru un număr de teste în valoare de de puncte
Exemplu
cuburi.in
6 2 3 10 3 1 9 5 7 8
cuburi.out
5
Explicație
Cele 6 puncte au următoarele coordonate: , , , , , . O soluție posibilă este să amplasăm primul cub astfel încât două dintre colțurile opuse să aibă coordonatele respectiv iar al doilea cub să aibă două colțuri opuse la coordonatele , respectiv .