tetris

Time limit: 0.25s Memory limit: 16MB Input: tetris.in Output: tetris.out

Andrei este un maestru al jocului de tetris, îl poate juca zile întregi cu ochii închişi şi cu mâinile legate la spate. De aceea el a hotărât să treaca la un alt nivel şi să joace varianta 3D a jocului.
Piesele vor cădea pe o suprafaţă plană orizontală de formă pătrată, cu latura de MM cm, denumită baza. Pe bază este trasat un caroiaj ce delimitează M×MM \times M pătrăţele de latură 11 cm, fiecare pătrăţel fiind identificat prin coordonatele sale (linia şi coloana pe care se află).
După căderea unor piese pe bază, se obţine o anumită configuraţie de joc, ce va fi reprezentată ca o matrice BB cu MM linii şi MM coloane, Bi,jB_{i, j} fiind înălţimea atinsă de cel mai înalt cub plasat pe pătrăţelul de pe linia ii şi coloana jj al matricei (1i,jM)(1 \leq i,j \leq M) - vezi figura 11.
O piesă a jocului se obţine prin lipirea unor cuburi de latură 11 cm pe o suprafaţă plană (baza piesei) - vezi figura 22. O piesă va fi reprezentată de asemenea ca o matrice PP cu NN linii şi NN coloane, Pi,jP_{i, j} fiind numărul de cuburi aşezate pe pătratul de pe linia ii şi coloana jj al bazei piesei (1i,jN)(1 \leq i,j \leq N).

Configuraţia bazei din figura 11 va fi descrisă de următoarea matrice:

3 2 3 2 3 2
2 1 2 1 2 4
2 1 2 2 2 1
2 1 1 2 1 1
2 1 1 2 1 1
3 1 2 1 2 1

Piesa din figura 22 va fi descrisă de următoarea matrice:

1 2 1
2 3 2
2 2 2

Fiecare pătrăţel al bazei piesei sau al bazei are cel puţin un cub aşezat pe el.
Piesele vor cădea cu baza piesei în sus şi nu pot fi rotite. O piesă se poziţionează pe bază astfel: se aliniază pătratul (1,1)(1,1) al bazei piesei cu un pătrăţel (L,C)(L,C) al matricei (fără ca piesa să depăşească limitele bazei), iar piesa cade vertical până când un cub al piesei atinge un cub al bazei.
Spunem că o piesă se poziţionează perfect într-o anumită poziţie (L,C)(L,C) dacă pentru fiecare pătrăţel al bazei piesei cubul "cel mai de jos" atinge cubul situat la înălţime maximă de pe pătrăţelul bazei corespunzător.

Cerinţă

Date fiind configuraţia bazei şi o piesă, să se determine numărul de poziţii în care piesa poate fi poziţionată perfect.

Date de intrare

Fişierul de intrare tetris.in conţine pe prima linie numărul natural MM, reprezentând dimensiunea bazei. Următoarele MM linii conţin câte MM numere naturale separate prin spaţii, reprezentând matricea care codifică configuraţia bazei. Pe linia M+2M+2 se află numărul natural NN, reprezentând dimensiunea bazei piesei. Pe următoarele NN linii se află câte NN numere naturale separate prin spaţii, reprezentând matricea ce codifică piesa.

Date de ieșire

Fişierul de ieşire tetris.out va conţine o singură linie pe care va fi scris numărul de poziţii în care piesa dată poate fi poziţionată perfect.

Restricții și precizări

  • 1<M<5051 < M < 505
  • 0<N<1010 < N < 101
  • N<MN < M
  • 1Mi,j10 000(1i,jM)1 \leq M_{i,j} \leq 10 \ 000 (1 \leq i,j \leq M)
  • 1Pi,j10 000(1i,jN)1 \leq P_{i,j} \leq 10 \ 000 (1 \leq i,j \leq N)

Exemplu

tetris.in

6
3 2 3 2 3 2
2 1 2 1 2 4
2 1 2 2 2 1
2 1 1 2 1 1
2 1 1 2 1 1
3 1 2 1 2 1
3 
1 2 1
2 3 2
2 2 2

tetris.out

1

Explicație

Piesa poate fi poziţionată perfect doar în poziţia (1,3)(1,3).

Log in or sign up to be able to send submissions!