Două echipe, și , formate din jucători fiecare, au participat în cadrul noii ediții ktlon la probe. După fiecare probă s-au înregistrat în registrul ktlon valori: primele reprezintă numărul de puncte câștigate în cadrul probei de jucătorii echipei și următoarele reprezintă numărul de puncte câștigate în cadrul probei de jucătorii echipei . Pentru ca o echipă să câștige o probă este necesar ca cel puțin unul din jucătorii săi să obțină un număr de puncte strict mai mare decât fiecare din punctajele obținute de către jucătorii celeilalte echipe. Echipa câștigătoare a probei primește un număr de stele. Pentru a stabili numărul de stele primite, mai întâi se determină numărul de jucători care au obținut un număr de puncte strict mai mare decât fiecare din punctajele obținute de jucătorii celeilalte echipe. Apoi echipa câștigătoare primește un număr de stele egal cu diferența dintre suma celor mai mari punctaje obținute de jucătorii echipei câștigătoare și suma celor mai mari punctaje obținute de jucătorii celeilalte echipe.
De exemplu, dacă jucătorii celor două echipe au obținut punctajele și , atunci deoarece trei punctaje ale jucătorilor echipei (, și ) sunt mai mari decât toate punctajele obținute de jucătorii echipei . Echipa câștigă proba și primește stele . Dacă niciun jucător al niciunei echipe nu obține un număr de puncte strict mai mare decât toate punctajele obținute de jucătorii celeilalte echipe, proba se încheie cu remiză și nicio echipă nu primește nicio stea .
Competiția este câștigată de echipa care acumulează un număr maxim de stele la finalul tuturor probelor.
Cerință
Cunoscând – numărul de jucători din fiecare echipă, – numărul de probe și pentru fiecare probă punctajele obținute de cei jucători ai celor două echipe, determinați:
- numărul de probe câștigate de echipa ;
- numărul de stele obținut de echipa câștigătoare.
Date de intrare
Fișierul de intrare ktlon.in
conține pe prima linie un număr reprezentând cerința care trebuie să fie rezolvată ( sau ). Pe a doua linie se află două numere naturale și , care reprezintă numărul de jucători ai fiecărei echipe, respectiv numărul de probe, iar pe fiecare din următoarele linii, câte numere naturale: primele reprezintă numărul de puncte câștigate în cadrul probei curente de jucătorii echipei și următoarele reprezintă numărul de puncte câștigate în cadrul probei curente de jucătorii echipei . Numerele de pe aceeași linie sunt separate prin câte un spațiu.
Date de ieșire
Dacă , fișierul de ieșire ktlon.out
va conține numărul de probe câștigate de echipa . Dacă , fișierul de ieșire va conține numărul de stele obținute de echipa câștigătoare.
Restricții și precizări
- ;
- ;
- ;
- Punctajele obținute de concurenți sunt numere naturale cuprinse între și inclusiv.
# | Punctaj | Restricții |
---|---|---|
1 | 35 | |
2 | 30 | și |
3 | 35 | și |
Exemplul 1
ktlon.in
1
3 4
6 8 3 7 7 6
1 2 3 4 5 3
1 5 3 4 5 2
1 5 3 4 5 2
ktlon.out
1
Explicație
Se rezolvă cerința . Prima probă este câștigată de echipa deoarece există un jucător care a obținut mai multe puncte () decât numărul de puncte câștigat de fiecare din jucătorii echipei (, , ). A doua probă este câștigată de echipa deoarece există doi jucători care au obținut mai multe puncte ( respectiv ) decât numărul de puncte câștigate de fiecare din jucătorii echipei (, , ). A treia probă s-a încheiat cu remiză deoarece niciun jucător al niciunei echipe nu obține un număr de puncte strict mai mare decât toate punctajele obținute de jucătorii celeilalte echipe. A patra probă s-a încheiat tot cu remiză, deoarece toți jucătorii au obținut exact aceleași punctaje ca și la proba a treia. Răspunsul este deoarece echipa a câștigat o singură probă.
Exemplul 2
ktlon.in
2
3 3
8 8 5 7 7 7
1 2 3 3 5 3
4 1 2 6 5 1
ktlon.out
7
Explicație
Se rezolvă cerința . Echipa câștigă prima probă și primește stele (, ).
Echipa câștigă a doua probă și primește stele (, ). Echipa câștigă a treia probă și primește stele (, ). În total, echipa a primit stele iar echipa a primit stele. Competiția este câștigată de echipa cu stele.