Bogdan a primit de ziua sa un joc foarte ingenios. Jocul este constituit dintr-o cutie cu două compartimente. Iniţial în primul compartiment se află bile (numerotate de la la ), iar în al doilea compartiment se află bile (numerotate de la la ).
Cele două compartimente comunică printr-o uşiţă basculantă specială care are două lăcaşuri. Un lăcaş se află în compatimentul , iar celălalt în compartimentul . Într-un lăcaş poate să încapă o singură bilă.
Vasile poate alege o bilă din compartimentul şi o bilă din compartimentul , să plaseze bilele alese în cele două lăcaşuri ale uşiţei şi să rotească uşiţa. Astfel bila din compartimentul va trece în compartimentul , iar bila din compartimentul va trece în compartimentul .
Aceasta este singura mutare posibilă.
Scopul jocului este de a executa o succesiune de mutări astfel încât în compartimentul să se obţină succesiv toate submulţimile distincte de elemente ale mulţimii .
Cerinţă
Scrieţi un program care să afişeze submulţimile de elemente ale mulţimii în ordinea în care acestea pot fi obţinute în compartimentul cu ajutorul uşiţei basculante.
Date de intrare
Fişierul de intrare bile.in
va conţine pe prima linie numerele naturale şi , separate printr-un spaţiu.
Date de ieşire
Fişierul de ieşire bile.out
va conţine câte o linie pentru fiecare submulţime obţinută în compartimentul . Pe fiecare linie vor fi scrise în ordine crescătoare numere naturale din mulţimea , separate prin câte un spaţiu, reprezentând elementele submulţimii. Pe prima linie va fi afişată submulţimea iniţială (adică numerele )
Restricții și precizări
- Soluţia nu este unică, puteţi afişa oricare dintre variantele corecte
Exemplu
bile.in
4 2
bile.out
1 2
1 3
1 4
2 4
2 3
3 4
Explicație
La prima mutare au fost plasate în uşiţa basculantă bila (din compartimentul ) şi bila (din compartimentul ).
La a doua mutare au fost alese bilele şi .
La a treia mutare au fost alese bilele şi .
La a patra mutare au fost alese bilele şi .
Iar la ultima mutare au fost alese bilele şi .