Copa bate la poarta Orintiei, dar poarta e programată să nu se deschidă decât după ce se introduc, într-o casetă cu spaţii, cifre strigate de portar. Portarul a strigat: , Copa a butonat , în primul spaţiu de la stânga la dreapta. Portarul a strigat: , şi, în timp ce Copa butona în spaţiul al doilea, a devenit în spaţiul anterior. Portarul a strigat: . Copa scria în spaţiul al treilea, iar în primul spaţiu, devine , iar în al doilea spaţiu, devine . Şi tot aşa, până la al -lea spaţiu, când Copa reuşeşte să scrie toate cifrele şi apare tot codul. Şi poarta se deschise, dar surpriză, mai era o poartă, iar codul acesteia, , era cel mai mic număr format din cât mai multe dintre cifrele codului anterior, astfel încât nici o cifră să nu se repete.
Cerinţă
Disperat de atâta informatizare, Copa, umil cetăţean al Orintiei vă cere sprijinul să calculaţi cel de-al doilea cod .
Date de intrare
Fișierul de intrare orintia.in
conține pe prima linie , numărul de cifre strigate de portar, apoi, pe următoarele linii cele cifre strigate, câte unul pe linie.
Date de ieșire
În fișierul de ieșire orintia.out
se va afișa , al doilea cod cerut.
Restricții și precizări
- ;
- după urmează .
Exemplul 1
orintia.in
10
1
0
7
9
7
3
6
9
4
6
orintia.out
102456789