Costel a primit de Crăciun un joc numit Peridia. Acesta conţine o tablă pătratică de dimensiuni N
x N
, umplută cu 0
, pe care aşează un zar la coordonatele (1,1)
. Pe faţa de sus este un număr X
, pe faţa din stânga un număr Y
, iar pe faţa dinspre el un număr Z
. Jucătorul rostogoleşte zarul pe tablă de K
ori într-una din cele patru direcţii: Nord, Est, Sud, Vest, codificate cu N
, E
, S
respectiv V
. Clasic, nu? Ei bine nu. Zarul, atunci când ajunge pe o celulă care nu depăşeste limitele tablei, dacă pe aceasta este numărul 0
, se va imprima numărul de pe faţa de jos a zarului. Însă, dacă numărul de pe celulă este diferit de 0
, la numărul de pe celula respectivă se va aduna numărul de pe faţa de jos a zarului.
Se cunosc N
, X
, Y
, Z
şi K
, precum şi cele K
coordonate: Nord, Sud, Est, Vest, codificate cu unul din 4
caractere N
, E
, S
, V
. După ce s-au executat mutările zarului, se cer numerele de pe tablă diferite de 0
în ordine crescătoare.
Date de intrare
Pe prima linie a fişierului de intrare peridia.in
se vor afla N
, X
, Y
, Z
şi K
, având rolul din enunţ. Pe a doua linie a fişierului se vor afla K
caractere sub codificarea N
, E
, S
, V
, reprezentând cele 4
coordonate: Nord, Est, Sud şi Vest.
Date de ieşire
În fişierul de ieşire peridia.out
se vor afla mai multe numere, separate prin spaţiu, reprezentând toate numerele diferite de 0
de pe tabla de joc, în ordine crescătoare.
Restricţii
1 ≤ N ≤ 1.000
1 ≤ X, Y, Z ≤ 6
1 ≤ K ≤ 10.000
- Dintre numerele
X
,Y
,Z
oricare două NU au suma7
- Suma numerelor de pe oricare două feţe opuse este
7
- Dacă după o mutare zarul ar ajunge în afara tablei de joc, această mutare nu se execută şi numărul din celulă rămâne acelaşi. Se va continua cu următoarea mutare.
- Se iau în considerare şi numerele aflate pe faţa de jos de la începutul jocului, respectiv de la finalul acestuia
Exemplu
peridia.in
5 1 2 3 10
EEESSVVNNV
peridia.out
1 1 2 2 3 3 5 10 12
Explicaţie
Acesta este tabelul corespunzător mutărilor de pe tablă: